Filtrera på kategori
  • Inget kategorifilter
  • Accessoarer
  • Anteckningsböcker
  • Arbetskläder
  • Ballonger
  • Beachflaggor
  • Blyertspennor
  • Byxor
  • Egenvård
  • Exklusiva pennor
  • Exklusiva produkter
  • Flaggor
  • Gatupratare
  • Godis
  • Godis
  • Golfprodukter
  • Gåvokort
  • Gåvor
  • Handdukar
  • Jackor & västar
  • Julgodis
  • Julprodukter
  • Kepsar
  • Kontor
  • Kulspetspennor
  • Kylväskor
  • Kök & hem
  • Laptopväskor & surfplattefodral
  • Muggar
  • Multiheadwear
  • Mässa & event
  • Mässpennor
  • Mössor
  • Mössor & kepsar
  • Necessärer
  • Nyckelringar och band
  • Nyheter 2024
  • Paraplyer
  • Pikétröjor
  • Plånböcker & resetillbehör
  • Profilkläder
  • Profilreklam
  • Påsar & kassar
  • Reflex
  • Reflexvästar
  • Reklampennor
  • Rollups
  • Rullväskor
  • Ryggsäckar
  • Skjortor & blusar
  • Solglasögon
  • Sport & fritid
  • Sport- & gymväskor
  • Sport- & vattenflaskor
  • Säkerhet
  • T-shirts
  • Teknologi
  • Termosar
  • Topp fyra!
  • Tröjor
  • Tygpåsar konferens- & mässa
  • Tält
  • Vepor och Banderoller
  • Verktyg & biltillbehör
  • Väskor & påsar
  • Övriga pennor
Filtrera på färg
  • Inget färgfilter
  • Blå
  • Grå
  • Grön
  • Gul
  • Orange
  • Röd
  • Silver
  • Svart
  • Vit

Köpinformation

Välkommen till vår webbshop Profilbutiken.se
Shopen drivs av Profilbutiken i Luleå AB.
Du når oss på telefon 0920-280 280 eller info@profilbutiken.se.

Vår policy vid nya kunder
Vi på Profilbutiken i Luleå strävar efter att erbjuda en smidig och pålitlig tjänst till våra kunder. För att säkerställa en effektiv affärsprocess och minimera risker genomför vi kreditupplysningar och tillämpar förskottsbetalningar, främst vid nya kunders första order. Vi erbjuder swish, kreditkort och bankgiro som betalningsalternativ. Vid betalning mot faktura i kommande beställningar erbjuder vi betalningsalternativ om 20 dagar netto. Denna policy syftar till att säkerställa en problemfri upplevelse för både oss och våra kunder genom att minimera eventuella betalningsproblem. Vi tackar för ert förtroende och samarbete, välkommen att kontakta oss vid frågor.

Priser på artiklarna
Vissa produkter säljs av praktiska skäl i förpackningar om ett bestämt antal.
Priser visas både för förpackning och styckepriset.
Leveranstider anges för respektive produkt.

Fraktkostnaderna inom Sverige är följande:
Paket upp till 32 kg: 269:-/st
Pall: 1990:-/st

Samtliga priser är exklusive moms.

De priser som visas under artiklarna i kategorivyerna, t ex ”Från 29 SEK/st” är priset utan tryck vid högsta antal.
När Du som kund sedan väljer logo och tryckytor för en produkt uppdateras priserna efter Dina val.

Artiklar i lager
Vi reserverar oss för att vissa artiklar precis tagit slut i lager, och att vi därför inte hunnit uppdatera produkten i webbshopen.

Små tryckytor
På produkter där tryckytorna är väldigt små (t ex pennor, små nyckelringslampor etc.) finns risk för att en liten text inte kommer att synas bra, därför råder vi dig som kund att inte använda logotyper med liten text på en sådan produkt. Ej heller för lång text på en liten yta. Är du osäker kontakta din säljare.

Returrätt
Samtliga varor produceras specifikt för köparen vilket innebär att alla ordrar alltid är bindande. Köpare har rätt att ansöka om orderannullering av säljare, och säljaren tar beslut utifrån det enskilda fallet.

Annullering
Om ett avtal önskas annulleras av köpare innan leverans har skett måste först ett godkännande från fabrik, tryckeri eller leverantör inhämtas och godkännas.

Säljaren har vid godkänd annullering rätt att debitera de kostnader som dittills uppstått, såsom exempelvis kostnader för korrektur, tryckunderlag, provtryck och andra handlingar, klichéer, verktyg och annan utrustning, råmaterial, skäliga kostnader för arbetet med att framställa och ställa i ordning handlingen, utrustningen eller råmaterialet samt andra skäliga avvecklingskostnader med ett minimum på 950 kr per avtal.

Reklamation
Varor som är felaktiga skall reklameras inom 10 dagar. Köpare ska då kontakta säljaren skriftligen och reklamera de fel som inte uppkommit under transporten. Om fel uppkommit under transporten, ska köparen vända sig direkt till transportören.

Köpare har inte rätt till någon annan kompensation, än att en felfri vara skall levereras inom rimlig tid. Säljaren är fri från ansvar för kostnader som uppstått för köparen vid felaktig eller försenad leverans.

Reklameras inte varan inom 10 dagar från varans mottagande, förloras rätten att åberopa felet.

Vid godkänd reklamation skall hela leveransen returneras för att full kompensation ska kunna ges om inte annat avtalats. Saknas produkter, kompenseras för den andel som returneras till säljaren. Köparen förbinder sig att ej returnera produkter innan säljaren givit samtycke.